حس خوبی است

دیوان اشعار

صلاح الدین احمد لواسانی

حس خوبی است

بیابانگرد
دیوان اشعار صلاح الدین احمد لواسانی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

حس خوبی است

حس خوبی است حس تهرانی ،

باهوایی به عشق آلوده

حل بحران چرا کنم توبگو، 

بهترین حسم من همین بوده

 

سینه را جای عشق می دانم ،

نکنم سرفه های پی درپی

شهد نوشین عشق نوشم،

چشم شوخ  تو نسخه فرموده

 

چشم من خیره درنگاه تو است ،

رد پایم ببین، بین پیداست

وای ازآن زلف های تودرتو ،

آه از این ناله های بیهوده

 

حال و روزم شبیه  مرداب است ،

خسته ومانده در ره دریا

می تپد  قلب من به سودایت،

یک دمی هم بدان نیاسوده

 

مطمئن باش مال من  هستی ،

نَبُوَد ، وصل آرزوی محال

دست گرمم بروی شانه تو،

بِشِنو ، سرنوشت  این بوده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیات

تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1399 | 14:38 | نویسنده : بیابانگرد |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.